It is a blog with random stuff: Reviews, Information for events, beauty stuff, music, movies, books

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

#empties

Γεια σας, γεια σας :)
Σήμερα για πρώτη πρώτη φορά θα γράψω για προιόντα που έχω τελειώσει μαζί με μικρά reviews. Την ώρα που τα γράφω ακούω muse γι'αυτό και σας βάζω ένα δικό τους τραγουδάκι! Θα χρησιμοποιήσω εικόνες από το google για τα προιόντα γιατί δεν έχω καλή κάμερα να τα βγάλω, ελπίζω να μην πειράζει.... Ξεκινάμε?


1) 
Είναι μία μάσκα μαλλιών με βούτυρο καριτέ και μέλι για θρέψη και επανόρθωση, για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Εντάξει απλά μυρίζει απίστευτα και αυτός είναι ο πρώτος λόγος που την αγόρασα. Βέβαια καθώς εγώ έχω υπερβολικά πολύ μαλλί χρειαζόμουν αρκετή ποσότητα για να πετύχω την ενυδάτωση που ήθελα και αυτό δεν μου άρεσε.

2) 
Αυτό το αποσμητικό της avon δεν με άφησε ικανοποιημένη. Το είχα πάρει σε πακέτο μαζί με την κρέμα σώματος και χεριών αλλά δεν ξέρω, δεν έκανε πολύ καλά τη δουλειά του. Άσε που τέλειωσε σχετικά γρήγορα.

3) 
Εντάξει "μπάι φάρ" το καλύτερο make up που έχω βάλει ποτέ στο δέρμα μου. Είναι το δεύτερο που τελειώνω. Απλώνεται υπέροχα στο δέρμα και μου το αφήνει ματ και απαλό. Εγώ έχω την απόχρωση 03, fresh neutral.

4) 
Αυτή την κρέμα τη πήρα από το φαρμακείο για την ακμή μου, που είχε ανάψει λίγο μέσα στο χειμώνα και ήθελα να την ηρεμήσω. Πρώτη φορά τη δοκίμασα και μου έκανε εξαιρετική δουλειά, πάντα παρέα με το κατάλληλο καθαριστικό προσώπου βέβαια. Ίσως την ξαναπροτιμίσω το χειμώνα...

5) 
Τι να πω γι'αυτή τη κολόνια. Μυρίζει τέλεια, ερεθιστικά, ανεβαστικά, φαντασμαγορικά, τέλεια ( το ξαναείπα?). Έχω ήδη αγοράσει το επόμενο μπουκαλάκι!

6) 
Η little red dress by avon ήταν στο μπουκαλάκι των 15ml. Αυτά τα μπουκαλάκια τα αγαπώ γιατί πετάω ένα μέσα στη τσάντα κι έχω μαζί μου ότι χρειάζομαι. Η συγκεκριμένη έχει ένα πολύ ωραίο δροσερό λουλουδάτο άρωμα, ότι πρέπει για το πρωί.
Τέλος, τελείωσα ένα τέτοιο lipgloss by clinique( το δεύτερο από δεξιά, το πρώτο μετά το ανοιχτό. Δεν μπόρεσα να το βρω μόνο του σε φωτογραφία). Οι αποχρώσεις είναι οι 08 playfull 09 cherry bomb. Εντάξει ωραία χρωματάκια αλλά όχι κάτι το ενθουσιαστικό!


Αυτά ήταν τα προιόντα που τελείωσα... Τώρα είναι ώρα για καινούρια! 

Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ! Φιλάκια :)

1 σχόλιο:

  1. Ωραία πραγματάκια!Έχω τα αντίστοιχα σαμπουάν και μαλακτική με καριτέ και μέλι,και είμαι πολύ ευχαριστημένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή