It is a blog with random stuff: Reviews, Information for events, beauty stuff, music, movies, books

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

50 random facts for me :)

 Ναι ναι ναι ναι! Άλλη μια φορά καθυστέρησα να κάνω post.... Αλλά τώρα είμαι έτοιμη να ξαναξεκινήσω με πολύ ενέργεια καθώς έχω αρχίσει να επιστρέφω στον παλιό καλό εαυτό μου. Όπως λέει και το άσμα: "Πόνεσα πολύ μα έχει ο καιρός γυρίσματα και παίρνω ότι αξίζω, κι εσύ παίρνεις τα (γκουχ γκουχ) τυχαίο ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ".
Σκέφτηκα για το comeback να κάνω τις 50 άσχετε πληροφορίες για μένα γιατί μ'αρέσει πάρα πολύ να διαβάζω τέτοια post καθώς σου δίνεται η ευκαιρία να μάθεις πολύ γρήγορα τον άλλο και να δεις εάν ταιριάζετε κιόλας... Οπότε let the show begin:

1. Έχω 2 ονόματα: Αριάδνη-Σταυρούλα
2. Είμαι παρθένος, γεννημένη 14 Σεπτεμβρίου 1993
3. Είμαι από την υπέροχη πόλη του Βόλου, εκεί έζησα, μεγάλωσα, εκεί πηγαίνω κάθε διακοπές, εκεί είναι το σπίτι μου :)
4.  Σπουδάζω στην Αθήνα, Διεθνών και Ευρωπαικών σπουδών.
5. Έμεινα 2 χρόνια στις Βρυξέλλες....
6...... και εκεί τελείωσα το σχολείο.
7. Αυτό σημαίνει ότι Γαλλικά και Αγγλικά τα μιλάω (όχι να το παινευτώ) πολύ καλά
8. Προσπαθώ να μακρύνω το μαλλί μου από τότε που ήμουν δευτέρα γυμνασίου και αυτό που έχω τώρα είναι το πιο μακρύ που είχα ποτέ.
9.  Το δέρμα μου είναι υπερβολικά άσπρο και με το που βγαίνει ήλιος, π.χ. τώρα τον Απρίλιο, μπαστακώνομαι στις αντηλιακές με τουλάχιστον 30+ δείκτη προστασίας.
10. Πέρσι με έπιασε μία κρίση με το χρώμα ροζ(ακόμα δηλαδή)
11. Στο φοιτητικό μου σπίτι το ροζ και το άσπρο υπάρχει παντού.
12. Καθώς είμαι παρθένος, το σπίτι μου είναι πάντα στην τσίτα σαν να πέρασε η μάνα μου μόλις 
13. Βαριέμαι το μαγείρεμα, αλλά όταν το κάνω γλύφω τα δάχτυλά μου
14. Οι φίλοι μου μετριούνται στα δάχτυλα.....
15.....και γιαυτό τους αγαπάω, θαυμάζω, εκτιμώ όσο τίποτα άλλο.
16. Έχω έναν αδερφό και μία αδερφή (μεγαλύτεροι και οι 2)
17. Με την αδερφή μου έχουμε μία σχέση αγάπης ενώ με τον αδερφό μου αγάπης μίσους.
18. Το ραδιόφωνο παίζει όλη μέρα και όλη νύχτα
19. Αγαπάω τη μουσική με κάνει να ξεχνάω τα πάντα.
20. Έπαιζα πιάνο 11 χρόνια και τώρα βγάζω τραγούδια μόνη μου.
21. Αγαπημένη μου τραγουδίστρια είναι η Loreen (εάν δεν την ξέρετε να την κοιτάξετε)
22. Παρακολουθώ από τότε που με θυμάμαι eurovision.
23. Είμαι εθισμένη στον καφέ,
24. στο ίντερνετ,
25. στο κινητό μου.
26. Όταν βγαίνω έξω χορεύω μέχρι τελικής πτώσεως,
27. κάτι που δεν γίνεται γρήγορα παρόλο που πάντα φοράω ψηλοτάκουνα.
28. Δεν μεθάω εύκολα,
29. παρόλο που πίνω αρκετά.....
30. ειδικά τσίπουρα και κρασιά(Βολιώτισα παιδί μου)
31. Το καλοκαίρι θα με βρεις στην παραλία να παίζω ρακέτες.
32. Το ρεκόρ μου είναι 5 ώρες συνεχόμενο παιχνίδι.
33. Όταν πίνω νες τον φτιάχνω μέτριο με γάλα,
34. ενώ όταν πίνω φραπέ τον φτιάχνω πολύ γλυκό!
35. Ενώ όταν πίνω γαλλικό είναι σχεδόν σκέτος.
36. Αγαπάω τα πτι μπερ απεριόριστα.
37. Όπως και τα oreo!
38. Αγαπημένο φαγητό είναι το παστίτσιο.
39. Την σαρακοστή όσο μπορώ νηστεύω, κυρίως για αποτοξίνωση.
40. Όταν πάω για καφέ ή για ποτό επισκέπτομαι την τουαλέτα τουλάχιστον 2-3 φορές.
41. Έχω απαίσια φωνή, αλλά λατρεύω το καραόκε και δεν μ αφήνει κανένας να κάνω. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί....
42. Γενικά δεν ντρέπομαι, μαρέσει να κάνω τους άλλους να γελάνε ακόμα κι αν είναι να γίνω λίγο ρεζίλι
43. Ξέρω ποια είμαι και τι είμαι και έχω αρκετή αυτοπεποίθηση.
44. Από μικρή ήξερα πως θέλω να γίνω δυναμική γυναίκα...
45. είμαι σε καλό δρόμο αλλά το προσπαθώ ακόμα.
46. Στις σχέσεις μου όμως μπορώ να γίνω χαλί να με πατήσουν.
47. Η μόνη θεωρία που μπορώ να πω πως ακολουθώ καθημερινά είναι το να αγαπάς τον εαυτό σου περισσότερο από χθες.
48. Πιστεύω πως τις ανθρώπινες σχέσεις πρέπει να τις κυνηγάς συνεχώς γιατί αλλιώς θα διαλυθούν.
49. Αν στεναχωρήσεις έστω και λίγο κολλητό/ή μου, έχεις να κάνεις μαζί μου.
50. Ζω για τη στιγμή που θα γίνουν όλα τα όνειρα μου πραγματικότητα!


Ουφ! Τελικά ήταν πιο ζόρικο απ'ότι περίμενα! Αλλά ελπίζω να σας άρεσε... 
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε αν ταιριάζουμε σε κάποια σημεία :Ρ
Φιλάκια <3

4 σχόλια:

  1. wraio keimenaki! de kserw an k pou tairiazoume giati einai ligo leptomereies auta.pantws k emena m aresei na diabasw analoga post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον ταιριάζουμε στο ότι μας αρέσουν τέτοιου είδους ποστ!
      :*

      Διαγραφή
  2. Xaxa kalo!Egw eida to blog sou tyxaia apo mia filh poy to xazeye alla h fwto sou kati mou thimizei stadar se exw dei an kai de thimamai to pou!panteio eipes spudazeis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι όχι στο πανεπιστήμιο πειραιά είμαι. Τώρα τι να σου πω αν θες στείλε μου email να δούμε από που με ξέρεις :Ρ

      Διαγραφή