It is a blog with random stuff: Reviews, Information for events, beauty stuff, music, movies, books

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

To νεσεσέρ μου

Λοιπόν, σήμερα λέω να σας αναλύσω τι έχω μέσα στο νεσεσεράκι μου που κουβαλάω κάθε μέρα στην τσάντα μου! Θα τα πω έτσι όπως τα βγάζω ένα ένα από μέσα χωρίς να αφαίρεσω ή να προσθέσω κάτι. Αυτό σημάινει ότι θα δείτε και αρκετά άκυρα πράγματα που όμως τα κουβαλάω εκεί!

Αρχικά το νεσεσέρ μου είναι αυτό:



1) Τριπλή παλέττα σκιών από τη σειρά Smokey eyes της Bourjois στις καφέ αποχρώσεις



Δεν με τρελαίνει κιόλας. Αλλά είσαι στο δρόμο και θες να αλλάξεις το look σου ας πούμε, ή είσαι έξω χαλαρά και αποφασίζεις να πας για ποτό χωρίς να είσαι κατάλληλα βαμμένη(σε μένα συμβαίνει πάρα πολύ συχνά). Τσουπ βγάζεις αυτό και είσαι έτοιμη! Οι καφέ αποχρώσεις είναι μόνο για χειμώνα, το καλοκαίρι βάζω κάτι άλλο :Ρ

2) Μασκάρα One by One by Maybelline:


Την ξέρετε όλες σας! Τη λατρεύω πολύ γιαυτό και έχω μία στη τσάντα για κάθε περίπτωση και μία σπίτι βεβαίως βεβαίως.


3) Sassy swirls/Vanilla berry 15ml κολώνια από avon:

Ένα αρωματάκι πρέπει να υπάρχει πάντοτε σε μία γυναικεία τσάντα για 1-2 φσούτ μέσα στη μέρα!


4) Καθρεφτάκι 

Ένα οποιοδήποτε καθρεφτάκι που να κάνει τη δουλειά του! Αυτό ούτε που θυμάμαι από πότε το έχω...

5) Concealer by avon :


Το δικό μου είναι στην light απόχρωση και το κουβαλάω μαζί μου - όχι ότι το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές- απλά μπορεί να χρειαστεί!

6) Πινελάκι για ρουζ από clinique

Τι γίνεται με αυτό τώρα! Ρουζ μέσα στο τσαντάκι δεν κουβαλάω. Κουβαλούσα όμως παλιά, που σημαίνει ότι το έχω από τότε.............

7) Κλαμεράκι

 Όταν έχεις μία ζούγκλα για μαλλί, ναι! το χρειάζεσαι :Ρ

8) Θήκη για φακούς επαφής

Φοράω καθημερινά φακούς επαφής και την έχω πάθει πολλές φορές να με ενοχλεί ο ένας ή να καταλήγω να κοιμάμαι σε σπίτια φίλων χωρίς θήκη για φακούς! Οπότε έχω μία θήκη μαζί μου πάντα.

9) Dettol αντισηπτικό χεριών

Μένω στην Αθήνα! Αυτό σημαίνει μετρό, λεωφορεία και ηλεκτρικός καθημερινά! Που αυτό σημαίνει μικρόβια παντού και πρέπει να τα διώξουμε!

10) Labello hydro care

Το γνωστό liposan που καλοκαίρι χειμώνα έχω πάντα ένα μαζί μου! 

11) Ένα μαύρο μολύβι ματιών

Μπορεί να χρειαστεί για μία από τις προηγούμενες περιπτώσεις που είπα στα προηγούμενα!

12) Ένα glossάκι 

Αν και δεν φοράω πολύ συχνά gloss το συγκεκριμένο μ αρέσει πολύ γιατί δεν κολλάει! Είναι το Cacharel lovegloss σε διαφανή απόχρωση!

13) Πανάκια καθαρισμού για τα γυαλιά

Έχω μαζί μου πάντα 2-3 και τα χρησιμοποιώ είτε για τα γυαλιά ηλίου μου είτε για τα γυαλιά μυωπίας! Είπαμε είμαι γκαβούλιακας και εγώ!

14)( Τώρα ξεκινούν τα άκυρα) Ένα στυλό

Ποτέ δεν ξέρεις τι θα θες να σημειώσεις. Από αυτόγραφο μέχρι το τηλέφωνό σου :Ρ

15) Ένα ρόδι-φυλαχτό

Μου το είχαν δώσει λόγω εορτών τον Δεκέμβριο, το βρήκα γλυκούλι και το έβαλα μέσα στο νεσεσέρ μου εντάξει?! :Ρ

16) Το πιο άκυρο από όλα ίσως! 

Είναι ένα μικρό πολύ μικρό βιβλιαράκι που όπως βλέπετε αναφέρει ΟΛΑ τα θεμελιώδη, ατομικά δικαιώματα στην ΕΕ. Λόγω σπουδών, λόγω του ότι με ενδιαφέρουν τα δικαιώματά μου ή το ότι απλά δεν είχα που αλλού να το βάλω :Ρ




Αυτά ήταν! Παρατηρήσατε ότι κάποια είναι φωτογραφημένα από μένα και κάποια όχι! Ελπίζω να φαίνονται όλα ξεκάθαρα και να διασκέδασατε διαβάζοντας και αυτό το post! 

Φιλάκια πολλά :)

3 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ...οσο για το ρόδι και το βιβλιο καλα εκανες!Νεσεσερ ξενεσεσερ οτι θελουμε θα βαλουμε αντε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ε μα! Δικό μας είναι και μόνο εμείς το ανοίγουμε στο κάτω κάτω :Ρ

      Διαγραφή
  2. Ενα σούπερ νεσεσέρ.......!!!!
    Αυτό είναι το δικό μου blog αν θες έλα μια βόλτα....!!!
    http://beautymylife2.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή